PACKSHOTY

Fotografia w e-commerce

Zdjęcia produktowe typu packshot

Packshoty to najlepszy sposób na zaprezentowanie Twoich produktów w Internecie. Obecnie wielu klientów wybiera zakupy w sklepach internetowych, które w przeciwieństwie do ich stacjonarnych wersji umożliwiają szybkie i komfortowe nabycie poszukiwanych rozwiązań. Niewątpliwie jest to wygodny sposób dokonywania zakupów, który daje możliwość szybkiego porównania towarów i cen. Pozwala on także zaoszczędzić sporą ilość czasu, który niepotrzebnie przeznaczyłoby się na jeżdżenie po mieście, czy też stanie w korkach i kolejkach. Minusem tej formy zakupów jest natomiast brak możliwości zobaczenia towaru na żywo, dotknięcia go oraz poczucia faktury materiału. To właśnie główne powody, dla których przedmioty sprzedawane online powinny być zaprezentowane możliwie jak najatrakcyjniej, tak by klient zdecydował się na ich zakup na podstawie zdjęcia i opisu parametrów. Fotografie powinny być jak najlepszej jakości i jak najwierniej oddawać charakter sprzedawanego towaru. Dzięki nim poszczególne przedmioty wyglądają profesjonalnie w oczach Klientów, a właściciel sklepu ma szansę skutecznie wyeksponować ich mocne strony.

Co to jest packshot

Chociaż z packshotami klienci stykają się codzienne, nie każdy wie, co ten termin oznacza. Najprościej rzecz ujmując – packshot to statyczny lub ruchomy obraz, którego celem jest przedstawienie wysokiej jakości produktu (marki) w celach marketingowych bądź reklamowych

Jest kilka warunków, które musi spełniać dobry packshot. Przede wszystkim fotografowany produkt powinien być wyśrodkowany na zdjęciu i zajmować prawie cały kadr. Wszystkie litery i podpisy na produkcie muszą być czytelne. Logo i marka firmy powinny być wyeksponowane centralnie. Oświetlenie powinno być ustawione bardzo precyzyjnie, ponieważ powinno zapewniać trójwymiarową perspektywę fotografowanego obiektu. Kolory powinny być oddane w naturalnych odcieniach.

Fotografia produktowa
Fotografia produktowa - Zestaw sztućców Invicta

Jakie produkty fotografujemy

Packshot może służyć do przedstawienia każdego rodzaju produktu. W naszym studio wykonujemy zdjęcia odzieży, kosmetyków, wyrobów jubilerskich i artystycznych, artykułów spożywczych i napojów, naczyń, przedmiotów użytkowych, elektroniki i wielu innych grup produktowych. Chętnie podejmujemy wyzwania i realizujemy zlecenia dotyczące fotografii nietypowych przedmiotów – dla nas niemożliwe nie istnieje!

W ofercie posiadamy też zdjęcia produktowe 360 stopni. Charakteryzują się one tym, że prezentowany produkt może zostać pokazany ze wszystkich stron na jednej prezentacji.

Postprodukcja i retusz

Wszystkie zdjęcia poddajemy w naszym studio profesjonalnej obróbce. Duże zbliżenia i wysokie rozdzielczości aparatów fotograficznych powodują ujawnienie się wszelkich niedoskonałości produktów.

 

Profesjonalny retusz zdjęć ma ogromne znaczenie dla efektu końcowego, nie tylko zresztą w fotografii produktowej. Starannie usuwamy kurz i pył widoczny na zdjęciach, usuwamy rysy czy przebarwienia produktów, modelujemy kształt, ustawiamy właściwy balans bieli i kontrast.

 

W przypadku packshotów najczęściej usuwamy tło /szparowanie/, co daje możliwość klientowi umieszczenie produktu na dowolnym tle. Na życzenie klienta dodajemy cień bądź odbicie.

Fotografia produktowa - pasek

Więcej przykładowych packshotów (i nie tylko) znajdziesz w naszym portfolio.

Skontaktuj się z nami w celu uzyskania oferty na realizację sesji fotograficznej Twoich produktów!

Scroll to Top
Przewiń do góry