Packshoty

Packshoty to najlepszy sposób na zaprezentowanie swoich produktów w Internecie. Dzięki nim poszczególne przedmioty wyglądają profesjonalnie w oczach Klientów, a właściciel sklepu ma szansę skutecznie wyeksponować ich mocne strony.

Chociaż z packshotami internauci stykają się codzienne, nie każdy wie, co ten termin oznacza! Postaramy się rozwiać wątpliwości raz na zawsze.

Co to jest packshot?

Najprościej rzecz ujmując – packshot to fotografia przedstawiająca produkt na jednolitym tle. Często jest ono koloru białego, jednak nie jest to regułą. W naszym studiu w Warszawie wykonujemy packshoty zarówno na jasnym, jak i na kolorowym tle: różowym, zielonym, niebieskim, czarnym itd.

Barwa, na której zaprezentowany zostanie przedmiot, powinna być starannie dobrana. Ważne jest, aby nie przytłaczała fotografowanej rzeczy, a jednocześnie tworzyła z nią spójna kompozycję. Wybierając tło należy pamiętać, że pakshot służy przede wszystkim pokazaniu produktu potencjalnemu przyszłemu właścicielowi – z tego względu to właśnie prezentowany przedmiot powinien grać w kompozycji główną rolę.

Co warto przedstawić na packshocie?

Packshot może służyć do przedstawienia każdego rodzaju produktu. W naszym studio wykonujemy zdjęcia odzieży, kosmetyków, wyrobów artystycznych, jedzenia, picia, naczyń, elektroniki i wielu innych grup produktowych. Chętnie podejmujemy wyzwania i realizujemy zlecenia dotyczące fotografii nietypowych przedmiotów – dla nas niemożliwe nie istnieje!

W ofercie posiadamy też zdjęcia produktowe 360 stopni. Charakteryzują się one tym, że prezentowany produkt może zostać pokazany ze wszystkich stron na jednym zdjęciu. Efekt ten jest osiągany dzięki stworzeniu wrażenia rotacji:

  • przedmiot fotografowany jest wielokrotnie w różnym ustawieniu;
  • zdjęcia składane są do jednego pliku, umożliwiającego obejrzenie danej rzeczy z każdej strony;
  • fotografie zostają umieszczone na stronie sklepu w formie filmu prezentującego obracający się produkt lub w formie interaktywnego zdjęcia, które można rotować za pomocą myszki komputerowej.

Packshoty 360 stopni są polecane szczególnie do tych produktów, których przód i tył znacząco się od siebie różnią. Dzięki nim potencjalny Klient może dokładnie przyjrzeć się wybieranemu produktowi i mieć pewność, że kupi dokładnie to, na czym mu zależy.

Przewiń do góry