Contact
Phone: + 1 800 755 60 20
Email: contacts@company.com
254 Walt Whitman Road Brooklyn, NY 11219
MON-FRI 09:00 - 19:00, SAT-SUN 10:00 - 14:00
Our clients
Driving technology for leading brands





Test
BLOG

Czym się kierować szukając dobrego fotografa
Planując odświeżenie wizerunku sklepu internetowego czy strony deweloperskiej, stajemy przed koniecznością wyboru fotografa, który ma nam w tym pomóc. Jakie czynniki należy wziąć pod uwagę podczas poszukiwań, by uzyskać rezultat w postaci profesjonalnej i satysfakcjonującej sesji zdjęciowej?

Jak wykonuje się zdjęcia odzieży?
Choć fotografia artystyczna wymaga nieprzeciętnych umiejętności, warsztatu i wyczucia, to właśnie zdjęcia produktowe nie wybaczają najmniejszych błędów – szczególnie, jeśli sprzedaż jest źródłem Twoich dochodów. Jak sfotografować ubrania, by zachęcić internautów do ich kupna?

Co to są packshoty i kiedy warto po nie sięgnąć?
Termin packshot, dla wielu osób, szczególnie niezwiązanych z branżą fotograficzną oraz marketingową może być całkowicie niezrozumiały. Sama nazwa może zasugerować znaczenie, ale zazwyczaj ciężko jest połączyć ją z tym, czym faktycznie jest.

Wykorzystanie fotografii produktowej w kampanii reklamowej
Rynek bardzo dynamicznie się rozwija. Z roku na rok powstaje coraz więcej firm, które muszą prześcigać się w walce o klientów oraz zdominowanie danej branży. Oczywiście najlepszą formą przyciągnięcia uwagi jest reklama, dlatego im jest bardziej profesjonalna oraz chwytliwa, tym lepsze zyski generuje. Fotografia produktowa znalazła wysoką pozycję w branży marketingowej. Otworzyła wiele możliwości, a

Jaką rolę pełni fotografia produktowa?
Jednym z rodzajów fotografii jest fotografia produktowa, która zajmuje się możliwie najbardziej rzeczywistym przedstawianiem przedmiotów w celach marketingowych. Jest bardzo chętnie wykorzystywana przez różnego rodzaju sklepy internetowe, portale aukcyjne oraz telewizję i prasę. Dzięki swojej prostocie oraz precyzyjnemu przedstawieniu produktu zajęła bardzo wysoką pozycję na tle innych form reklamowych.

Gdzie można wykorzystać zdjęcia 360 stopni?
Fotografia jest dziedziną, która bardzo dynamicznie się rozwija i wprowadza na rynek nowe i ciekawe rozwiązania. Od niedawna, popularne stały się tzw. zdjęcia 360 stopni (inaczej – panoramy sferyczne), które zrewolucjonizowały portale społecznościowe oraz rynek marketingowy. Ale co tak właściwie je odróżnia od innych? Zacznijmy od tego, że nie należy ich mylić z VR (z