FAQ

Kontakt

Więcej szczegółowych informacji znajdziesz na stronie z najczęściej zadawanymi pytaniami (FAQ). Możesz też do nas zadzwonić lub napisać. Zapraszamy!

Krok 8 - Odesłanie produktów

 

Produkty zostaną odesłane zgodnie z wcześniejszymi ustaleniami. Jeśli będziesz chciał zmienić sposób zwrotu produktów, poinformuj nas o tym.

Krok 7 - Zakończenie projektu

 

Po udostępnieniu zdjęć na serwerze będziesz miał 3 dni robocze na zgłoszenie ewentualnych problemów, obaw czy reklamacji związanych z udostępnionymi zdjęciami. Jeśli w ciągu tego czasu nie zostaną zgłoszone żadne zastrzeżenie, projekt uznaje się za zakończony, a zamówienie zostanie zamknięte.

Krok 6 - Pobranie plików

 

Po zarejestrowaniu płatności udostępnimy Ci niezwłocznie (na serwerach Dropbox) zdjęcia pełnej rozdzielczości. Zdjęcia możesz pobrać na swój komputer lub udostępnić projektantowi, programiście lub komukolwiek innemu, kto będzie potrzebował dostępu do Twoich zdjęć.

Krok 5 - Płatność

 

Po wykonaniu ostatecznych zdjęć wyślemy do Ciebie fakturę pro-forma. Możesz ją uregulować przelewem lub skorzystać z szybkich płatności on-line dostępnych po kliknięciu przycisku na fakturze.

Krok 4 - Akceptacja zdjęć

 

Po wykonaniu zdjęć i wstępnej obróbce udostępnimy Ci próbki (zdjęcia o małej rozdzielczości ze znakiem wodnym) w celu ich akceptacji bądź zgłoszenia uwag.

 

W przypadku projektu składającego się z całej serii zdjęć, zastrzegamy sobie prawo do udostępnienia jednego bądź kilku zdjęć do zatwierdzenia, zanim zrealizujemy resztę projektu. Chcemy być pewni, że zdjęcia zostaną zrobione zgodnie z oczekiwaniami klienta.  Prosimy o terminową odpowiedź, wszelkie opóźnienia w odpowiedzi opóźnią projekt.

 

Zobacz przykład zdjęcia próbnego tutaj.

Krok 3 - Zdjęcia produktów

 

Po otrzymaniu Twoich produktów odpowiednio je przygotujemy - dokładnie wyczyścimy z kurzu, odprasujemy (jeśli będzie taka potrzeba), usuniemy delikatne zabrudzenia. Następnie Twoje produkty zostaną sfotografowane i poddane obróbce, zgodnie ze wskazówkami w zamówieniu.

Krok 2 - Wysyłka

 

Przesłana oferta będzie zawierała instrukcje dotyczące wysyłki. Jeśli chcesz, abyśmy to my wysłali kuriera, który odbierze od Ciebie produkty, a potem je Tobie zwróci, poinformuj nas o tym przy składaniu zamówienia. Umieść na etykiecie numer zamówienia (oferty), ułatwi nam to identyfikację przesyłki.

 

Jeśli jesteś klientem z Warszawy bądź okolic, możemy, po wcześniejszym uzgodnieniu, odebrać od Ciebie produkty do sfotografowania własnym transportem.

Krok 1 - Zamówienie

 

Napisz do nas lub zadzwoń, aby omówić swój projekt.

 

Do przygotowania oferty potrzebujemy kilku informacji:

  • co i w jaki sposób mamy sfotografować?
  • ile zdjęć mamy przygotować?
  • czy są jakieś specyficzne wymagania dotyczące zdjęć?
  • w jaki sposób zdjęcia mają być przygotowane (czy usunięte tło, dodany cień lub odbicie, usunięte niedoskonałości produktu, itp.)?
  • w jaki sposób będą dostarczone i odebrane produkty ze studia?

 

Zalecamy naszym klientom przesłanie nam instrukcji lub przykładowych zdjęć, aby wskazać, w jaki sposób mamy sfotografować dany produkt. Można dołączyć zdjęcia ze swojego telefonu komórkowego lub znalezione w internecie (możesz wskazać linki do wybranych zdjęć, zrobić zrzuty ekranowe, itp). Określ liczbę zdjęć, i jeśli masz jakieś specjalne wymagania - napisz nam o nich.

 

Przed rozpoczęciem projektu wyślemy Ci ofertę. Jeśli będzie ona spełniała Twoje oczekiwania, zaakceptuj ją nam mailowo.

8. zwrot

7. zakończenie

6. udostępnienie

5. płatność

4. akceptacja

3. zdjęcia

2. wysyłka

1. zamówienie

Cały proces obsługi klienta opisany jest w kilku krokach. Kliknij jeden z przycisków poniżej, aby przejść do opisu konkretnego etapu procesu. Zobacz, jakie to proste!

opis procesu

Jak to działa

  1. pl
  2. en
photographic.pl

Copyright © photographic.pl

  1. pl
  2. en
Facebook
LinkedIn

photographic.pl

ul. Owalna 35, 05-420 Józefów, woj. mazowieckie