Po dokonaniu płatności i udostępnieniu na serwerze udzielana jest na nie licencja na użytkowanie bez opłat licencyjnych. Oznacza to, że możesz swobodnie korzystać z tych zdjęć w dowolnych publikacjach tyle razy, ile chcesz, z jak najszerszą dystrybucją, bez konieczności płacenia nam opłat licencyjnych za ich użycie. Zezwalamy na wykorzystanie tych zdjęć we wszystkich formach mediów, w tym w reklamach drukowanych, opakowaniach, Internecie, telewizji itp. Zachowujemy prawa autorskie do dostarczonych zdjęć.

Nie możesz sprzedawać ani ponownie licencjonować obrazów osobom trzecim. Obejmuje to sprzedaż lub licencjonowanie obrazów jako zasobów fotograficznych dla zysku, co byłoby naruszeniem umowy o prawach autorskich. Zobacz nasze Warunki licencji.

 

 

 

8.1. Jaką licencję na zdjęcia otrzymuję?

8. Prawa autorskie i prawo własności

Zdjęcia dostępne będą na serwerze przez okres co najmniej 30 dni od daty pierwszego ich udostępnienia do pobrania. Zdecydowanie zalecamy wykonywanie kopii zapasowych wszystkich plików znajdujących się na koncie.

 

7.6. Jak długo moje zdjęcia są dostępne na serwerze?

Możemy zrobić tylko jedno ujęcie lub tyle, ile chcesz dla każdego z produktów. Ponieważ pobieramy opłatę za każde zdjęcie, Ty decydujesz. Zawsze zalecamy co najmniej dwa zdjęcia każdego produktu. Zdjęcia produktów pomagają sprzedawać przedmioty, a posiadanie więcej niż jednego zdjęcia może pomóc zwiększyć współczynniki konwersji i zyski.

 

7.5 Ile ujęć produktu jest robionych?

W fotografii istnieje wiele sposobów na pokazanie tego samego produktu. Chcemy, aby rezultaty naszej pracy były zgodne z Twoimi oczekiwaniami. Aby tak się stało, ustanowiliśmy procesy, które mają nam w tym pomóc. Prześlij nam jak najwięcej informacji, aby nakreślić nam swoją koncepcję ujęć, których oczekujesz dla swoich produktów. Możesz wysyłać nam przykładowe zdjęcia, szkice, opisy, adresy URL linków internetowych... cokolwiek, aby przekazać nam swoją wizję artystyczną.

 

Staramy się unikać powtórek, upewniając się, zanim rozpoczniemy pracę, że mamy dokładne wytyczne dotyczące projektu.

Jeśli popełnimy błąd w interpretacji wytycznych (np. fotografując produkt z niewłaściwej strony), oczywiście bezpłatnie powtórzymy sesję.

Z drugiej strony, jeśli po obejrzeniu zdjęć zdecydujesz, że chcesz mieć inny kąt, rekwizyt lub inną kreatywną zmianę, która nie była wcześniej omawiana, wówczas możemy naliczyć Ci dodatkową opłatę za powtórne zdjęcia.

 

Najlepszym sposobem uzyskania oferty jest skontaktowanie się z nami za pośrednictwem e-maila i podanie jak największej ilości informacji. Jeśli twój projekt obejmuje informacje poufne, prześlemy również umowę o zachowaniu poufności, abyśmy mogli otwarcie omówić Twój projekt.

 

7.4 Jaka jest polityka dotycząca powtórnych sesji?

Nasze bazowe ceny dla fotografii produktów typu packshot obejmują podstawowy retusz. Dokonamy drobnej edycji, korekty kolorów i wyretuszujemy wszelkie wyraźne wady. Jeśli Twój projekt wymaga dodatkowego czasu, skontaktujemy się z Tobą w celu zatwierdzenia dodatkowych kosztów.

 

7.3. Co obejmuje „drobny retusz”?

Standardowy proces przygotowania produktów do zdjęć obejmuje drobne czyszczenie i prosty montaż i uwzględniony jest w cenie za zdjęcie. Jeśli masz produkt, który wymaga obszernego montażu, daj nam znać, abyśmy mogli przygotować szczegółową kalkulację.

 

7.2. Co, jeśli mój produkt wymaga montażu?

Najczęstsza odpowiedź to ‘tak’. Jesteśmy elastyczni, dostosowujemy się do specyficznych wymagań klientów i staramy się sprostać jego oczekiwaniom. Nie boimy się wyzwań i eksperymentów, fotografia jest naszą pasją. Jesteśmy świadomi, że zamawiane zdjęcia będą częścią wizerunku Twojego i Twojej marki, z oddaniem i poświęceniem realizujemy więc wszelkie projekty fotograficzne – od tych najmniejszych – do największych.

 

7.1. Czy Wasze studio jest w stanie zaspokoić moje specyficzne potrzeby?

7. Nasz proces, zmiana zamówień, duże zamówienia

6.4. Jaki jest typ i rozmiar udostępnianych plików?

Standardowo wykorzystywane są następujące formaty:

- standardowy plik JPEG: 3000px na dłuższym boku, rozdzielczość 72dpi

- plik o wysokiej rozdzielczości TIFF: 3000px na dłuższym boku, rozdzielczość 300dpi

- przezroczysty PNG: 3000px na dłuższym boku, rozdzielczość 72dpi

 

W zależności od kształtu produktu, nadmiar tła może zostać przycięty, pozostawiając najdłuższy wymiar co najmniej 3000 pikseli (podczas gdy drugi wymiar jest przycinany, aby dopasować się do kształtu fotografowanego przedmiotu).

 

Możemy również przygotować mniejsze pliki, które będą szybciej ładowały się na stronie internetowej, na której zostaną umieszczone. Po prostu daj nam znać, jakie parametry plików potrzebne są w przypadku Twojego projektu, dostosujemy się do tych wymagań.

 

Za zdjęcia zapłacisz dopiero po otrzymaniu próbek zdjęć i po ich akceptacji. Płatności należy dokonać przelewem na konto wskazane w szczegółach zamówienia. Możesz też skorzystać z szybkich płatności on-line dostępnych po kliknięciu przycisku na fakturze pro-forma.

 

6.3. Kiedy i jak płacę za zdjęcia?

Jak tylko zakończymy obróbkę zdjęć, udostępnimy Ci na serwerze próbki zdjęć do akceptacji (w małej rozdzielczości i ze znakiem wodnym). Po ich zatwierdzeniu i dokonaniu płatności udostępnimy Ci na serwerze zdjęcia w pełnej rozdzielczości. Będziesz mógł je pobrać na swój komputer lub udostępnić komukolwiek, kto będzie potrzebował Twoich zdjęć. 

 

6.2. W jaki sposób dostarczone zostaną moje zdjęcia?

Czas realizacji zamówienia rozpoczyna się dla nas z chwilą odebrania produktów w naszym studio. Mamy trzy tryby realizacji zamówień:

- standard – 5 dni roboczych lub mniej

- ekspres – 2 dni robocze lub mniej

- superekspres – 24h (po wcześniejszym umówieniu się).

 

Jeśli sesja wymaga udziału modelek/modeli, czas realizacji zamówienia może się wydłużyć o kilka dni.

W przypadku nowych klientów lub dużych serii produktów, zastrzegamy sobie prawo do przesłania próbki zdjęć do zatwierdzenia przez klienta, zanim zrealizujemy całe zamówienie. Dzięki temu będziemy pewni, że spełnimy Twoje oczekiwania.

 

6.1. Jaki jest czas realizacji zamówień?

6. Czas realizacji zamówienia i dostarczanie gotowych zdjęć

Oferujemy rabaty oparte na ilościach przy większych zamówieniach fotograficznych produktów, ale generalnie nie oferujemy dodatkowych rabatów, ponieważ nie byłyby one sprawiedliwe dla naszych innych klientów. Budując długoterminowe relacje z nowym klientem, pierwszy projekt zawsze tworzy bazę dla kolejnych projektów. Wartość potencjalnej przyszłej pracy nie istnieje, dopóki nie zrealizujemy co najmniej jednego projektu i nie należy jej używać jako karty przetargowej do negocjowania niższej stawki.

Jeśli pierwszy projekt przebiegnie dobrze i klient będzie zadowolony, następny projekt prawdopodobnie również taki będzie. Jeśli pierwszy projekt zostanie mocno zdyskontowany, następny projekt prawdopodobnie również będzie musiał zostać zdyskontowany. W rezultacie obciążamy wszystkich naszych klientów różnymi kwotami, co nie wydaje się sprawiedliwe dla naszych innych klientów.

Poza tym zawsze możesz skorzystać z naszych rabatów opartych na ilości, składając większe zamówienie na pierwszy projekt!

 

5.3. Będę miał wiele przyszłych zleceń - czy mogę otrzymać zniżkę?

Nasze stawki spadają wraz z wielkością zamówienia, ponieważ bardziej efektywne jest dla nas wykonanie jednego dużego projektu niż wykonanie kilku mniejszych projektów. Z tego powodu każdy projekt jest wyceniany oddzielnie na podstawie wielkości każdego zamówienia. Wiele małych zamówień nie równa się cenom rabatów ilościowych.

Zależy nam jednak na stałej współpracy z klientem, dlatego też przy dłuższej współpracy udzielamy atrakcyjnych rabatów.

 

5.2. Czy mogę uzyskać lepszą wycenę dla wielu małych zamówień?

Za każde zdjęcie liczymy oddzielnie. Jeśli chcesz np. umieścić w internecie zdjęcia swojego produktu pod trzema różnymi kątami, to policzymy za każde ujęcie oddzielnie.

 

5.1. Czy koszt projektu liczony jest za pojedynczy produkt, czy za każde ujęcie?

5. Cennik

Naszym celem jest zapewnienie wysokiej jakości usług i satysfakcja klienta. Będziesz mógł śledzić każdy etap procesu i akceptować bądź odrzucać ujęcia, które nie spełniają Twoich oczekiwań.

 

4.2. Czy jako klient mogę być częścią procesu fotografowania?

Jeśli wiesz dokładnie, w jaki sposób chcesz zaaranżować i umieścić swoje przedmioty na planie, przekaż nam to. Jeśli nie, uzgodnimy to wspólnie. Jeśli uzyskamy dostęp do Twojej identyfikacji wizualnej firmy, odpowiednio ją uwzględnimy. Możemy użyć dodatkowych rekwizytów, wynająć odpowiednie wnętrza, wykorzystać zdjęcia plenerowe… Poinformuj nas o tym przed zamówieniem, gdyż będzie to miało wpływ na koszty projektu.

 

4.1. Chcę, aby moje produkty się wyróżniały. Jak dużo dostosowań planu oferujecie?

4. Wskazanie kierunku i charakteru działań kreatywnych, identyfikacji wizualnej, stylizacji

Zdecydowanie możesz, ale dopiero po zatwierdzeniu zlecenia. Pamiętaj, aby najpierw umówić się na spotkanie, wystarczy zadzwonić lub wysłać wiadomość e-mail, aby zaplanować czas odbioru Twoich produktów. Czekamy na Ciebie!

 

3.6. Czy mogę sam przywieźć swoje produkty do studia?

Twoje przedmioty zostaną odesłane niezwłocznie po zakończeniu całego projektu (po udostępnieniu Tobie zdjęć i niezgłoszeniu zastrzeżeń przez 3 dni robocze). Możesz sam zamówić kuriera i przesłać nam pocztą elektroniczną etykietę, bądź zlecić wysyłkę nam (wtedy obciążymy Cię kosztami przesyłki). Sposób odesłania przedmiotów uzgadniamy na etapie przygotowywania zlecenia.

 

3.5. Kiedy zostaną odesłane moje produkty po ich sfotografowaniu?

Po potwierdzeniu zamówienia wyślij nam swoje przedmioty na adres:

 

Photographic.pl

ul. Owalna 35

05-420 Józefów

Numer zamówienia (wpisać w uwagach)

 

3.4. Gdzie mogę wysłać moje produkty do sfotografowania?

Po złożeniu zamówienia otrzymasz ofertę z instrukcjami, gdzie wysłać swoje przedmioty wraz z numerem oferty/zamówienia, który należy umieścić na przesyłce. Ostrożnie zapakuj wszystkie przedmioty, które musisz sfotografować i wyślij je do nas za pośrednictwem firmy kurierskiej.

Zwróć szczególną uwagę na wysyłane produkty; upewnij się, że produkt jest w doskonałym stanie i nie ma żadnych wad, które utrudniłyby fotografowanie.

 

3.3. W jaki sposób mogę wysłać swoje przedmioty?

Jesteśmy elastyczni! Nasz podstawowy cennik uwzględnia ceny dla przedmiotów, które mieszczą się w naszym studio. Istnieje jednak możliwość, po wcześniejszym uzgodnieniu kosztów, wynajęcie większego studia bądź sfotografowanie produktu u klienta (jeśli ma takie możliwości). Skontaktuj się z nami w celu uzgodnienia szczegółów.

 

3.2. Mam produkt, który jest bardzo duży. Czy możecie go sfotografować?

Zdecydowanie wolimy, żebyś tego nie robił. "Tajemnicze” przesyłki bez numerów zleceń powodują bałagan i zamieszanie. Są odkładane na półkę w nadziei, że właściciel się znajdzie.

 

3.1. Czy mogę wysłać moje produkty przed akceptacją oferty?

3. Wysyłanie produktów do fotografowania

Możesz zadzwonić i omówić swój projekt w standardowych godzinach pracy. Najlepszym jednak sposobem jest dokładne opisanie zamówienia w wiadomości e-mail. Mając wszystkie informacje dotyczące Twojego projektu na piśmie będziemy mogli sporządzić dokładniejszą, bardziej szczegółową wycenę. Przygotujemy i wyślemy do Ciebie e-mail z ofertą. Nie wysyłaj do nas przesyłek bez zamówienia!

 

2.3. Czy mogę po prostu zadzwonić i otrzymać ofertę telefoniczną?

Po prostu skontaktuj się z nami, doradzimy!

 

2.2. Co, jeśli nie jestem pewien, jak chciałbym, aby moje produkty były fotografowane?

Im więcej tym lepiej. Przed wysłaniem kalkulacji jest wiele rzeczy, które musimy wiedzieć:
- dokładna liczba zamówionych ujęć;
- opis produktu (-ów);
- czy mają być jakieś zdjęcia grupowe?
- jakie są oczekiwania w stosunku do ujęć? Znajomość kątów ujęcia (np. z góry, na wprost, pod lekkim kątem) ma kluczowe znaczenie dla zapewnienia, że zrobione przez nas zdjęcia będą zgodne z Twoimi oczekiwaniami;
- na jakim tle, czy tło ma zostać usunięte w postprodukcji, żeby uzyskać przezroczystość?
- czy dodawać cień, czy z odbiciem?
- docelowy format plików (jeśli nie jesteś pewien, poradź się nas).

 

Bez tych informacji wykonamy projekt zgodnie z naszą intuicją, wykorzystując doświadczenie i wiedzę, ale zawsze istnieje ryzyko, że produkt może zostać sfotografowany nieprawidłowo bądź rezultat nie będzie zgodny z Twoimi oczekiwaniami.

 

2.1. Ile informacji o planowanych zdjęciach potrzebnych jest do złożenia zamówienia?

2. Przed złożeniem zamówienia

Chociaż nie oferujemy bezpłatnych wersji próbnych ani przykładowych zdjęć, przed podjęciem decyzji o rezerwacji dysponujemy obszernym portfolio fotograficznym.

 

1.3. Czy oferujecie bezpłatne zdjęcia próbne produktów?

Obecnie oferujemy sesje fotograficzne tylko z modelkami typu ‘part models’. Jeśli projekt będzie zakładał wykorzystanie tego typu modelek/modeli, będziemy musieli dostosować harmonogram projektu do dostępności osób, z którymi pracujemy, co może wydłużyć czas realizacji zlecenia o kilka dni.

 

1.2. Czy oferujecie sesje z modelkami/modelami?

Absolutnie nie, większość naszych klientów pracuje z nami zdalnie. Po prostu prześlij nam swoje produkty do sfotografowania, są przecież kurierzy! Jeśli chcesz, zamówimy odbiór Twoich produktów! Jeśli jednak chcesz nas odwiedzić, zadzwoń do nas, aby umówić się na spotkanie, chcielibyśmy się spotkać z Tobą osobiście!

 

1.1. Czy muszę być klientem z Warszawy lub okolic?

1. Nasze usługi

FAQ

Najczęściej zadawane pytania

rozwiń wszystko

  1. pl
  2. en
photographic.pl

Copyright © photographic.pl

  1. pl
  2. en
Facebook
LinkedIn

photographic.pl

ul. Owalna 35, 05-420 Józefów, woj. mazowieckie